Справочник функций

Ваш аккаунт

Войти через: 
Забыли пароль?
Регистрация
Информацию о новых материалах можно получать и без регистрации:

Почтовая рассылка

Подписчиков: -1
Последний выпуск: 19.06.2015

Написання Сценаріїв

12K
04 июня 2007 года
MuHAOS
63 / / 06.12.2006
Доброго дня! при написанні своєї власної 3Д ігри я зустрівся з проблемкою : як най зручніше організувати сценарії у ігрі.
Наприклад головному героєві щоб перейти на слідучий рівень потрібно спочатку знайти ключ, потім відкрити всі замки та наприклад включити якісь рубильники. Як зробити сценарійний двіжок щоб можна було складати най різноманітніші рівні в ігрі, як наприклад в Half-Life or Doom.

Може хтось зустрічався з цією проблемою та порадить які технології або структури даних використовував?

Буду вдячним:) .

P.S Тут моя ігра http://muhasoft.phpnet.us/files/rc/d3d.rar
Реклама на сайте | Обмен ссылками | Ссылки | Экспорт (RSS) | Контакты
Добавить статью | Добавить исходник | Добавить хостинг-провайдера | Добавить сайт в каталог